15:38

1403/02/01

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

فعالیت گهر زمین برای ایجاد اشتغال در جنوب کرمان عملیاتی شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت: فعالیت گهر زمین در پهنه این شرکت در منطقه جنوب کرمان باید عملیاتی و اجرایی شود تا شاهد احداث کارخانه و اشتغال جوانان این منطقه باشیم.

به گزارش “نوای صنعت“، مسلم مروجی‌‌فرد امروز در دیدار مدیرعامل جدید گهر زمین با اشاره به پتانسیل‌های معدنی جنوب کرمان بر انجام کار عملیاتی، هدفمند و برنامه‌ریزی شده توسط شرکت گهر زمین در این منطقه تاکید کرد.

مدیرکل صمت جنوب کرمان با بیان اینکه گهر زمین از شرکت‌های معتبر و فعال در کشور است، اظهار داشت: فعالیت گهر زمین در پهنه این شرکت در منطقه جنوب کرمان باید عملیاتی و اجرایی شود تا شاهد احداث کارخانه و اشتغال جوانان این منطقه باشیم.

مروجی‌فرد گفت: این شرکت می‌تواند با احداث کارخانه‌ای بزرگ در جنوب کرمان در سالی که رهبر معظم انقلاب در آن تاکید زیادی روی رشد تولید دارند، نقش پررنگی در اشتغال و تولید ایفا کند.

وی با بیان اینکه جنوب کرمان در مسیر توسعه قرار دارد، افزود: کارخانه‌ها و صنایع معدنی احداث شده در جنوب استان شامل کارخانه‌های کوچک مقیاس و کارخانه‌های بزرگ هستند که توسعه و پیشرفت منطقه را بعد از اتمام، چشمگیر خواهند کرد.

وی کارخانه‌های کوچک مقیاس در مناطق مختلف این منطقه را از مهمترین دلایل جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها دانست و با اشاره به فراهم بودن زمینه برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی در جنوب کرمان، خاطرنشان کرد: این اداره کل از هر سرمایه‌گذار و از هر نوع سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان حمایت خواهد کرد.