21:06

1403/02/31

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

شركت ملی حفاری ایران و شركت عملیات اكتشاف نفت تفاهمنامه همكاری امضا كردند

در حاشیه سومین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است، شرکت ملی حفاری ایران و شر کت عملیات اکتشاف نفت تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش”نوای صنعت“، صبح امروز (جمعه؛ 21 اردیهبشت ماه)  شرکت ملی حفاری ایران و شر کت عملیات اکتشاف نفت در حوزه ارائه خدمات فنی و تخصصی حفاری تفاهمنامه امضا کردند.

این تفاهم نامه به امضای عبدالمهدی مجتهدی؛ مدیرعامل شرکت عملیات اکتشاف نفت و حمیدرضا گلپایگانی؛ مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران رسید.

حمیدرضا گلپایگانی در جریان امضا این تفاهمنامه اظهار کرد: تحریم ها فرصتی را فراهم کرد که بتوان از توان شرکت های داخلی به خوبی استفاده کرد. به طوری که توانستیم در حوزه تجهیزات خاص حفاری تحریم ها را شکست دهیم و عملکرد قابل توجهی را ثبت کنیم.

مجتهدی نیز اظهار امیدواری کرد که بتوانند همکاری صمیمانه و تعامل سازنده ای با مجموعه شرکت ملی حفاری ایران داشته باشند.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» از چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت‌) به‌مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در این رویداد بزرگ نفتی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *