09:52

1403/02/18

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

ستاد حراست ارشد در شهرک انرژی ری راه اندازی شد

معاون حراست وزارت نفت و رئیس حراست شرکت ملی پالایش و پخش گفت: راه اندازی حراست ارشد شهرک ری با هدف ایجاد محیطی امن برای فعالیت کارکنان ومدیران و همچنین جلوگیری از موازی کاری در حوزه حفاظت انجام شده است.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم صنعت ” آوای صنعت ”،  مجتبی فراهاني در مراسم معارفه نخستین رئيس حراست شهرك انرژي ري که به ميزباني شركت پالايش نفت تهران برگزار شد، افزود: با استفاده از خرد جمعي و همچنین با بهره­ مندي از ظرفيت مراجع امنيتي و نظارتي منطقه، حراست ارشد شهرك انرژي ري راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: مهمترين ماموريت اين حراست، تامين كامل امنيت و حفاظت از محدوده شهرك انرژي ري با بكارگيري از نيروهاي كارآمد و مومن و با استفاده از سيستم ها و سامانه­ هاي پايشي نوين است.

فراهانی با اشاره به دستورالعمل ­هاي ابلاغي از سوي مراجع ذيربط، تاکید کرد: بر این اساس می بایست از هرگونه تعرض به حريم حفاظتي و امنيتي اماكن و تاسيسات مربوطه جلوگیری شود.

به گفته وی اين ستاد مي تواند در جهت رونق توليد نيز موثر واقع شود.

 در این مراسم همچنین فولادی، معاون عملیات سازمان حراست صنعت نفت نیز همکاری سایر شرکتهای دولتی و خصوصی را با رئیس حراست ارشد خواستار شد.

گفتنی است  در مراسم مذکور که مسئولان نهادهاي امنيت ، نظامي و مديران ارشد و روساي حراست شركت هاي دولتي و خصوصي مستقر در شهرك انرژي ري حضور داشتند، حكم انتصاب رئيس حراست ارشد شهرك انرژي ري از سوی مجتبی فراهاني معاون سازمان و رئيس حراست شركت ملی پالايش و پخش فرآورده های نفتی اعطا شد.

منبع: شرکت ملی پالایش و پخش