10:35

1403/02/28

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

جلسه تعیین نقشه راه تحویل پالایشگاه سیزدهم به مجتمع گاز پارس جنوبی

به گزارش”نوای صنعت“، جلسه تخصصی تعیین نقشه راه تحویل و تحول پالایشگاه سیزدهم از شرکت نفت و گاز پارس به مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید، مدیرعامل و روئسای ستادی مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

احمد زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در این جلسه تخصصی که با حضور مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، معاون سایت دو و مسئول راه‌اندازی پالایشگاه سیزدهم برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به دستور وزیر نفت مبنی بر تحویل هرچه سریع‌تر پالایشگاه سیزدهم به مجتمع گاز پارس جنوبی، کارها باید طبق برنامه و دستورالعمل‌های مربوطه انجام شود.

زمانی افزود: طبق تجارب ارزشمند مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی از نحوه تحویل‌گیری پالایشگاه‌های گذشته از شرکت نفت و گاز پارس، مدیران این مجموعه طبق دستورالعمل‌ها و قوانین، گام به گام پالایشگاه سیزدهم را تحویل خواهند گرفت.

در ادامه این نشست تخصصی، احمد باهوش، مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن اعلام آمادگی کامل این مجتمع برای این مهم، دستور تشکیل تیم راه‌اندازی و نیز برگزاری جلسات با شرکت نفت و گاز پارس با حضور نمایندگان مدیریت نظارت بر تولید و مجتمع گاز پارس جنوبی را به معاونت سایت دو صادر کرد.

منبع: روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *