00:01

1403/03/01

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

تولیدات اکسین تاثیر بسیاری در ارتقا توان اقتصادی و دفاعی کشور دارد / فولاد اکسین یکی از ده شرکت برتر کشور است

معاون وزیر کشور گفت: تولیدات فولاد اکسین تاثیر بسیار زیادی در ارتقا توان و قدرت اقتصادی و دفاعی کشور دارد و باید نگاهی ویژه به این شرکت و توانمندی های این شرکت داشت.

به گزارش”نوای صنعت“،  محمدحسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور و معاون وزیر کشور در حاشیه بازدید از غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت در تهران اظهار کرد: تولیدات کارخانه فولاد اکسین خوزستان، منحصر به فردا است و یکی از ده شرکت مهم جمهوری اسلامی ایران‌ است.
وی افزود: فعالیت فولاد اکسین خوزستان به عنوان یکی از شرکت های توانمند داخلی باعث افتخار کشور است و از این رو به همه کارگران و فعالان این شرکت افتخار می کنیم. معاون وزیر کشور تصریح کرد: همه افرادی که در مجموعه اکسین مشغول به فعالیت هستند می دانند که ارزش تولیدات آن ها تا چه اندازه برای جمهوری اسلامی ایران حائز اهیمت است. نامی ادامه داد: تولیدات اکسین همچنین تاثیر بسیار زیادی در ارتقا توان و قدرت اقتصادی و دفاعی دارد و باید نگاهی ویژه به این شرکت و توانمندی های این شرکت داشت.
وی با اشاره به تلاش کارگران اکسین در راستای تحقق شعار سال گفت: رکورد آفرینی ها و دستاورد ها کارگران اکسین نشان از همت مضاعف جوانان ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *