22:21

1403/02/14

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

بانك صنعت و معدن نقش مهمی در توسعه كشور دارد

رييس كميسيون اقتصادي مجلس اظهار داشت: بانك صنعت و معدن نقش مهمي در توسعه كشور دارد و اميدوارم با حمايت مجلس و دولت بتواند در اين شرايط حساس نقش حياتي خود را در كمك به صنايع و معادن كشور ايفا نمايد.

به گزارش”نوای صنعت“، دكتر حضرتي رييس كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي در نشستي كه امروز چهارشنبه 13 شهريور با مديرعامل و اعضاي هيأت مديره و جمعي از مديران و رؤساي شعب اين بانك داشت ضمن تسليت به مناسبت فرا رسيدن ايام سوگواري امام حسين (ع) اظهار داشت: كاهش و قطع وابستگي اقتصاد به نفت يكي از مهمترين موضوعاتي است كه بر اساس سیاست های کلی نظام در دستور كار مجلس و دولت قرار گرفته و اصلاح نظام بودجه ريزي در كشور نيز بر اساس همين اصل در دستور كار قرار دارد.

وي با تجليل از نقش ارزنده بانك صنعت و معدن در ايجاد و احياي واحدهاي توليدي و صنعتي بيان داشت: در شرايط كنوني اقتصاد كشور بايد تمام تلاش خود را براي رفع مشكلات توليدكنندگان به كار ببنديم و براي گذار از موانع پيش رو حمايت از شبكه بانكي ضرورت دارد.

دكتر حضرتي با اشاره به نقش توسعه اي بانك صنعت و معدن در توسعه زيرساخت هاي كشور در حوزه صنعت و معدن اظهار اميدواري كرد با برنامه ريزي دقيق و ارائه تسهيلات به كارآفرينان و توليدكنندگان سطح توليد و اشتغال كشور حفظ و ارتقا يابد.

رييس كميسيون اقتصادي با توجه به محدوديت منابع كشور خواستار تخصيص بهينه منابع به صنعتگران شد و از عملكرد و خدمات بانك صنعت و معدن تشكر و قدرداني نمود.

منبع:بانك صنعت و معدن