07:49

1403/05/06

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

مشارکت پالایشگاه آبادان برای محرومیت زدایی از آبادان

به گزارش”نوای صنعت“، شرکت پالایش نفت آبادان در قالب مشارکت با سپاه آبادان، تامین تجهیزات و مصالح برای تعمیر و تجهیز 60 دستگاه خانه برای محرومان را آغاز کرد.
این شرکت در قالب عمل به مسئولیت های اجتماعی طرحی مشارکتی برای محرومیت زدایی را با همکاری ناحیه مقاومت بسیج آبادان اجرایی کرد. در قالب این توافق دوجانبه شرکت پالایشگاه آبادان مصالح و تجهیزات مورد نیاز برای احداث ، تعمیر منازل و اماکن در نقاط کم برخوردار شهر و روستا را تامین می کند و گروه های جهادی زیر نظر سپاه پاسدارن آبادان با تعیین محل ها ، موارد اجرای کار را عهده دار خواهند بود.
حکیم قیم مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان در این باره گفت: در قالب عمل به مسئولیت های اجتماعی و اهداف دولت سیزدهم در خدمت رسانی به اقشار مستضعف با هماهنگی سپاه پاسداران و گروه های جهادی، شرکت پالایش نفت آبادان حرکت بزرگی را برای احداث و تعمیر 60 دستگاه منزل برای مردم کم برخوردار آغاز کرد.
وی افزود: در قالب این توافق مصالح و امکانات مورد نیاز توسط پالایشگاه آبادان تامین می شود و در طول برنامه به سپاه پاسداران تحویل خواهد شد تا این پروژه های مسئولیت های اجتماعی توسط گروه های جهادی در نقاط محروم و کم برخوردار اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان با بیان اینکه این شرکت در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان آبادان برای خدمت به مردم پروژه های بسیاری را انجام داده و یا در حال اجراست، ابزار امیدواری کرد این فعالیت ها گامی کوچک برای جلب رضایت مردم و در نهایت رضایت پروردگار باشد.

سرهنگ شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز در این رابطه گفت: مقرر شده است بخشی از اعتبارات مسئولیت های اجتماعی شرکت پالایش نفت آبادان در راستای رفع محرومیت از اقشار ضعیف در قالب تامین مایحتاج گروه های جهادی در نظر گرفته شود.

وی افزود: در همین راستا نیز مقادیر قابل توجهی از مصالح ساختمانی، ابزارآلات برای تعمیر و احداث منازل، مساجد و مدارس توسط پالایشگاه آبادان تامین و در اختیار گروه های جهادی قرار گیرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان با بیان اینکه گروه های جهادی که از جوانان علاقمند به کمک به همنوعان تشکیل شده است ظرفیت خوبی محسوب می شوند که می توان با کمک آنها اقدامات قابل توجهی در راستای رفع محرومیت ها انجام داد، اضافه کرد: امید است دیگر شرکت ها که منابع مالی در اختیار داشته و مسئولیت اجتماعی برای آنها تعریف شده است نیز همچون شرکت پالایش نفت آبادان با اعتماد به گروه های جهادی به این حرکت بپیوندند تا شاهد خدمات بیشتر به اقشار ضعیف باشیم و بتوان افراد بیشتری را تحت پوشش خدمات نظام اسلامی قرار داد.
سرهنگ احمدی همچنین با یادآور شدن اینکه محرومیت زدایی و کمک به اشتغال اقشار ضعیف جامعه از رسالت و ماموریت های سپاه پاسداران است از فعالیت داوطلبانه 110 گروه جهادی متشکل از زن و مرد و ساماندهی آنها برای انجام خدمات متفاوت در آبادان خبر داد.

منبع: روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *