07:27

1403/05/06

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

دیدار سفیر عربستان سعودی و مدیرعامل پلیمر آریاساسول

به گزارش”نوای صنعت“، سفیر عربستان سعودی در تهران با حضور در غرفه شرکت پلیمر آریاساسول، از تمایل شرکت‌های این کشور برای همکاری با شرکت‌های معتبر در ایران خبر داد.

عبدالله بن سعود العنزی، سفیر عربستان سعودی در تهران، صبح امروز (28 شهریور 1402) با حضور در غرفه شرکت پلیمر آریاساسول در هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست با محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار دو طرف برای توسعه روابط در حوزه فنی، فناوری و پلیمری تبادل نظر کردند. تبادل دانش کسب شده در حوزه پلیمر  و فناوری‌های روز بخشی از این گفت‌وگوها بود.

شرکت پلیمر آریاساسول به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشگام در عرصه تولید پلیمر در جهان، یکی از معتبرترین شرکت‌ها در کیفیت و میزان تولید در دنیا شناخته می‌شود.

العنزی، سفیر عربستان سعودی ضمن تأکید بر روابط دوستانه کشور عربستان با ایران و همکاری‌های دوجانبه در بخش صنعت، ابراز امیدواری کرد مشارکت‌ شرکت‌های پلیمر عربستان با شرکت آریاساسول به‌دنبال این رایزنی‌ها رقم بخورد.

در این گفت‌و‌گو قرار شد شرکت آریاساسول، برای تعامل با شرکت‌های مرتبط در عربستان با سفارت این کشور در تهران در تماس باشند.

توان‌خواهان کلید بهشت به جشن روز ملی عربستان دعوت شدند

همچنین در این بازدید، سفیر عربستان با حضور در میز توان‌خواهان کلید بهشت، ضمن دیدار با معلولین این مؤسسه، از آن‌ها دعوت کرد تا در جشن روز ملی عربستان که در تهران برگزار می‌شود، با آثار نقاشی خود حاضر شوند و با مقام‌های این کشور دیدار کنند.

توان‌خواهان کلید بهشت با هدف دیدار با بازدیدکنندگان هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با حضور در میز مخصوصی که از سوی شرکت آریاساسول طراحی شده بود، آثار خود را به نمایش گذاشتند.

منبع: روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *