06:48

1403/05/06

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

توان‌افزایی و ترویج فرهنگ محیط زیستی از سوی آریاساسول کلید خورد

به گزارش”نوای صنعت“، اجرای طرح توانمندی و اشاعه فرهنگ محیط زیست در راستای مسولیت‌های اجتماعی از سال 1399 با برنامه‌ریزی و اجرای وبینارهای آموزش محیط زیست برای علاقمندان و عموم به‌صورت رایگان در سطح ملی توسط شرکت پلیمرآریاساسول شروع شد و برگزاری این دوره‌ها همچنان ادامه دارد.

آموزش به‌عنوان رکن اساسی فرهنگ‌سازی و ترویج در مقوله حفظ محیط زیست بسیار مؤثر است.

همزمان با شروع ایپدمی کووید 19 که موجب اختلال در برگزاری حضوری دوره‌ها و جلسات آموزشی شد، آریاساسول به‌منظور تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی و استمرار فرهنگ‌سازی محیط زیستی‌، به‌صورت خلاقانه نسبت به طرح‌ریزی و برگزاری وبینارهای آموزشی با اساتید برتر دانشگاهی اقدام کرد که با فراهم‌سازی بستر، آموزش رایگان را برای استفاده متخصصین و علاقمندان به مسائل محیط زیست به‌ویژه کارشناسان صنایع در کشور برقرار کرد.

وبینارها به‌صورت فصلی برنامه‌ریزی و تاکنون 11 وبینار برگزار شده است که طبق تجزیه و تحلیل به‌عمل آمده، استقبال خوبی از سوی کارشناسان، سازمان‌های مردم نهاد و دوست‌داران محیط زیست از برگزاری دوره‌های برخط شده و بازخوردهای مثبت قوت قلب برای ادامه دورهای مجازی در زمینه محیط زیست است.

بر این اساس با دستیابی به تجربیات موفق در آموزش و تنویر افکار عمومی در زمینه مسائل محیط زیست و تعهد و اعتقاد مدیریت ارشد این شرکت به حفاظت از محیط زیست در آینده نزدیک اقدام‌های ارزشمندی را شاهد خواهیم بود.

منبع: شرکت پلیمرآریاساسول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *