11:13

1403/05/06

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

به کارگیری نیروهای بومی در پالایشگاه آبادان صرف فعل توانستن بود

به گزارش”نوای صنعت“، حکیم قیم در نخستین همایشی که با ۳۰۰ نیروی جدید الاستخدام شده فاز ۲ پالایشگاه آبادان، در باشگاه گلستان این شهرستان برگزار شد، گفت: این اقدام که پس از یک سال و نیم تلاش بسیار تیم مدیریت نیروی انسانی انجام شد نتیجه ثمر دادن برنامه ریزی دقیقی بود که با هدف به کارگیری بومی های متخصص در پالایشگاه آبادان از آغاز تصدی مدیریت پالایشگاه داشتم و به نتیجه رسیدن هدف ها همیشه رویدادی خوشایند و خوشحال کننده است.
وی ۲ هدف را شاخص ترین دلایل تصمیم برای جذب بومی ها در مسئولیت های مهم و حساس این شرکت پالایشی برشمرد و اظهار کرد: برای استفاده از نیروهای بومی چند هدف وجود داشت که نخستین مورد ارج نهادن و قدردانی از نیروهای متخصص و رساندن جوانان دانش آموخته منطقه به جایگاه اصلی خود بود.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان از بین بردن باور اینکه ورود به پالایشگاه آبادان برای همگان دشوار و تنها راه آن داشتن رابطه است را دلیل دوم دانست و افزود: با برنامه ریزی دقیق برای مراحل جذب از آزمون تا سایر مراحل ، شرایطی پیش آمد تا کسی ادعا نکند بدون داشتن رابطه ورود به پالایشگاه آبادان غیرممکن است.
وی خطاب به جمع پذیرفته شدگان با یادآور شدن اینکه برای تحقق این امر زحمات زیادی کشیده شده ، از آنها خواست پالایشگاه آبادان را همچون خانه خود دانسته و با تمام وجود برای سربلندی آن بکوشند و میراث دار افتخارات این واحد صنعتی قدیمی و بلند آوازه باشند.
قیم همچنین به موفقیت های اخیر شرکت پالایش نفت آبادان اشاره کرد و ارتقای جایگاه آن در عرضه فرآورده های نفتی در بورس کالا و انرژی را آخرین دستاوردهای این شرکت پالایشی اعلام کرد.
رئیس کمیته ساماندهی جذب نیز در این مراسم با اشاره به مراحل و فرآیند جذب ۳۰۰ نیروی ارکان ثالث به عنوان نیروهای فاز ۲ پالایشگاه آبادان، تاکید کرد: فرآیند گزینش شفاف بود و بهترین فرآیندی بود که صحت و سلامت آن به طور کامل تایید شد.
مهدی پور با یادآور شدن اینکه تمام مراحل گزینش با نظارت شرکت ملی پالایش و پخش، شرکت پالایش نفت آبادان و اداره کار منطقه آزاد اروند انجام شده بود، افزود: پس از پایان فرآیند جذب ۳۹۶ مورد اعتراض به نتایج وجود داشت که تمام آنها با اعطای کارنامه ، نمرات کتبی و مصاحبه بررسی و هیچ کدام از اعتراضات وارد نبود.
وی ادامه داد: ۲۰ موردی نیز که پس از اعلام نتایج به مجموعه اضافه شدند نتیجه صحت اعتراض نبود بلکه بخاطر انصراف تعدادی بود که این افراد نیز بر حسب اولویت جایگزین شدند.
رئیس کمیته ساماندهی جذب با بیان اینکه بررسی شبهات فرآیندی زمان بر بود، از تغییر نظر گروه های برون سازمانی و ناظرین فرآیندها در پی ارائه مستندات اشاره کرد. ایشان در ادامه اظهار کرد: ۳۰ نفر از افرادی که در آزمون جذب فاز ۲ حائز امتیاز بودند در آزمون سراسری نفت نیز موفق به کسب رتبه برتر شدند و همین امر گواهی بر صحت فرآیند گزینش بوده است.

منبع: روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *