06:14

1403/05/06

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

بازديد مديرعامل شركت مهندسين مشاور پيشگامان فولاد جنوب و جمعی از مديران شركت از موكب های شركت فولاد خوزستان در منطقه مرزی چذابه

به گزارش”نوای صنعت“، مهندس پاكباز روز سه شنبه به همراه جمعي از مديران شركت باحضور در موکب هاي شركت فولاد خوزستان از روند خدمات‌دهي به زائران توسط خادمین این موكب ها بازديد بعمل آورده و از تلاش هاي شبانه روزي خادمين جهت پذيرايي از زوار امام حسين ( ع ) تقدير كردند.

مهندس پاكباز در این بازدید در جریان آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفت و افزود: مردم، موکب داران و مسئولان با عشق و ارادتی که به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دارند با هماهنگی و همکاری خدمت رسانی به زوار را ادامه می دهند.

پاكباز اظهار داشت: هم اکنون دو موکب فولاد خوزستان در داخل خاک ایران و يك موكب در مقر پايانه مرزي چذابه در حال ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

پاكباز تصریح کرد: تمام مقدمات و تمهیدات لازم جهت خدمت رساني به زائريني كه در حال بازگشت از پياده روي اربعين به خاك ايران هستند تدارك ديده شده و طي روزهاي آتي پس از اربعين نيز اين موكب ها خدمت رساني به زوار را ادامه خواهند داد.

مهندس پاكباز و مديران شركت پيشگامان فولاد جنوب در پايان با حضور در پايانه مرزي چذابه از نحوه تردد زائرين اربعین حسینی و ارائه خدمات موکب فولاد خوزستان و موكب هاي مردمی در آن منطقه نیز بازدید کردند.

منبع: شركت مهندسين مشاور پيشگامان فولاد جنوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *