معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: کارهای خوبی در بندرانزلی صورت گرفته و شاهد آن هستیم که با ارائه خدمات الکترونیک رضایتمندی مردم بیشتر شده است.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم صنعت ” آوای صنعت ”، علاءالدین رفیع زاده؛ معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور در بازدید از زیرساخت های بندری و خدمات الکترونیک مجتمع بندری انزلی، افزود: کارهای خوبی در بندرانزلی صورت گرفته و شاهد آن هستیم که با ارائه خدمات الکترونیک موجب مراجعات کمتر و رضایتمندی بیشتر مردم هستیم.
وی با اشاره به ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی دستگاه های اجرایی افزود: هدف دیگر این بازدید، کمک به مباحثی همچون ساختار و منابع انسانی در حوزه های IT و دولت الکترونیک بوده که با بررسی و همکاری با مدیران به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.
معاون نوسازی اداری سازمان سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه سیاست اصلی دولت این است که مردم مراجعه حضوری به دستگاه ها نداشته باشند، تصریح کرد: تنها راه تحقق این امر ارائه خدمات به صورت الکترونیکی است زیرا رضایتمندی مردم یک شرط اساسی است و تلاش داریم تا دستگاه هایی که خدمات مناسب با رضایتمندی بیشتری ارائه می دهند را شناسایی و به مردم معرفی کنیم.
منبع: سازمان بنادر و دریانوردی