06:41

1403/05/06

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

احیای سیستم های سرمایشی پالایشگاه آبادان

به گزارش”نوای صنعت“، رئیس تعمیرات تهویه اداره خدمات و اماکن سازمانی این شرکت، گفت: با آغاز فصل گرم سال و ضرورت فعال سازی سیستم های سرمایشی و مشکلات و خرابی این سیستم ها در این فصل، برای کاهش روند اداری خرید دستگاه های جدید و صرفه جویی در صرف اعتبارات، برای نخستین بار تعمیرات اساسی، بازسازی، احیا و راه اندازی سیستم های سرمایشی در دستور کار قرار گرفت.

عبدالکریم فالی پور با بیان اینکه از سال ۱۳۹۹ تامین دستگاه سرمایشی در پالایشگاه آبادان انجام نشده بود، افزود: منبع مالی برای تعمیر و راه اندازی سیستم های مشکل دار انجام و مرحله عملیاتی از اوایل خرداد اجرایی شد، که تا کنون ۷۶ دستگاه کولر با ظرفیت های برودتی مختلف از انواع اسپلیت و پنجره ای تعمیر و در سرویس قرار گرفت.
به گفته او جایگزینی این کولرها نیاز به اعتباری بیش از ۳ میلیارد تومان داشت که این اقدام با صرف حدود یک میلیارد تومان انجام و صرفه اقتصادی ۲ میلیارد تومانی در پی داشت که معادل هزینه برای خریداری ۵۰ کولر دو تکه با توان ۲۴ هزار وات است.
رئیس تعمیرات تهویه اداره خدمات و اماکن سازمانی پالایشگاه آبادان در ادامه اظهار کرد: تصمیم بر این است که با پایان کار تعمیر کولرها، این روش بر روی سایر سیستم های سرمایشی اعم از چیلرها و سیستم های تهویه نیز پیاده سازی شود.
وی با یادآور شدن اینکه کولرهای تعمیر شده مربوط به تمامی مناطق غیر صنعتی شامل باشگاه ها، رستوران ها، دفترهای ستادی و مجموع دفاتر ساختمان مرکزی است، از خدمات دهی مشابه خارج از شرح وظایف در قالب عمل به مسئولیت های اجتماعی خبر داد‌.
به گفته فالی پور تعمیرات اساسی کولرهای مصلای نماز جمعه آبادان، مسجد جامع خرمشهر و موکب موقعیت پالایشگاه آبادان در اربعین بخشی از این اقدامات است که در برخی مواقع در روزهای تعطیل و خارج از زمان اداری انجام می شود.
وی با بیان اینکه ۲۴ نفر نیروی انسانی روزانه در شرایط سخت و گرمای بالای هوا در آبادان برای تامین رفاه دیگر کارکنان مشغول کار هستند، توصیه کرد برای کاهش مشکلات و خرابی های کولرها در زمان حضور نداشتن در محل، دستگاه ها خاموش شوند.

منبع: روابط عمومی پالایشگاه آبادان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *