20:54

1402/12/07

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

آگهی مناقصه عمومی پروژه تهیه, تکمیل و رفع نواقص خط لوله 10 اینچ انتقال خشت به گناوه

آگهی مناقصه عمومی (یک مرحله ای) شماره م م ن/4896/ 1402 مربوط به پروژه تهیه, تکمیل و رفع نواقص خط لوله 10 اینچ انتقال خشت به گناوه (بصورت PC) شماره ثبت در سامانه ستاد: 2002093221000081

به گزارش”نوای صنعت“، شرکت نفت مناطق مرکزی ایران (سهامی خاص) درنظر دارد موضوع مناقصه فوق ­الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق مناقصه عمومی (یک مرحله ­ای) به شرکت­های واجد شرایط، واگذار نماید.

الف) شرح مختصر کار

پروژۀ فوق­الذکر مختصراً شامل: تهیه مصالح ابزار آلات و ماشین آلات و اجرای عملیات ساخت و تکمیل کلیه فعالیتهای باقیمانده خط لوله زیرزمینی نفت 10 اینچ خشت به گناوه به طول 84 کیلومتر و تکمیل چند راهه ورودی گناوه، عملیات لوله کشی روزمینی و زیر زمینی و سایر عملیات تکمیلی مربوط به آن می­باشد.

ب) مدت ، محل و برآورد اولیه اجرای کار

مدت اجرای پروژه 365روز بوده و برآورد تقریبی اجرای کار-/935ر936ر536ر542ر1 ریال و-/615ر123 یورو محل اجرای پروژه واقع در  منطقه عملیاتی خشت واقع در استان فارس می­باشد.

ج) شرایط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)

1- داشتن شخصیت حقوقی و ارائه مدارک ثبت شرکت شامل: اساسنامه، آگهی روزنامه رسمی تأسیس شرکت و آخرین تغییرات آن،  کد اقتصادی و شماره شناسه ملی شرکت، آدرس دقیق پستی، تلفن ثابت و نمابر (فکس).

2- داشتن گواهینامه صلاحیت معتبر و ظرفیت آزاد حداقل در پایه 4 رشته نفت و گاز  طبق سایت پیمانکاران تأیید صلاحیت شده سازمان برنامه و بودجه کشور.

3-داشتن گواهینامه معتبر تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران صادر شده توسط وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی

4- داشتن توانائی ارایه ضمانتنامه بانکی به مبلغ  -/654ر954ر604ر40 ریال به عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار.

5-  عضویت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) و دارا بودن گواهی امضاء الکترونیکی و تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی موجود در سایت www.setadiran.ir

6- داشتن صورت­های مالی حسابرسی شده منتهی به سال مالی 1401

7-ثبت نام در سامانه جامع تجارت ایران (جام)به نشانی “ntsw.ir“به منظور فراهم نمودن امکان استعلام و تعیین اصالت صورت های مالی حسابرسی شده مناقصه­گران از سامانه پردیس

د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان

کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا تهیه فهرست مناقصه گران دارای صلاحیت، ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه­گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاءالکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد در تهران جهت انجام مراحل عضویت در سامانه 1456 و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایر استانها در سامانه www.setadiran.ir بخش “ثبت نام/پروفایل تامین کننده/مناقصه گر” موجود است.آخرین مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد تا ساعت 10:00 روز چهارشنبه مورخ 02/12/1402 و آخرین مهلت ثبت و بارگذاری اطلاعات فراخوان و اطلاعات مورد نیاز جهت ارزیابی کیفی این ساعت 10:00 روز چهارشنبه مورخ 16/12/1402 می­باشد.

 

خاطرنشان می سازد “پیشنهاد قیمت ها می­بایست متناسب با کالای ساخت داخل و با لحاظ کیفیت ارائه گردد.”

درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می­توانند با تلفن 87524431-021 تماس حاصل نمایند.

منبع: شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *