20:05

1403/02/13

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش تاکید کرد:ضرورت انعکاس به موقع فعالیت ها میان همه ذینفعان

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: انتظار ما از روابط عمومی گزارش و انعکاس به موقع فعالیت های شرکت میان همه ذینفعان است.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم صنعت ” آوای صنعت ”، علیرضا صادق‌آبادی دیروز (شنبه 19 مرداد) در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم روابط عمومی افزود: کار روابط عمومی صرفا اتخاذ موضع دفاعی و تهیه بازتاب اخبار برای مدیران و تهیه جوابیه نیست.

وی تصریح کرد: روابط عمومی باید با گزارش بازخورد فعالیت ها و تصمیمات و راهبردهای اتخاذ شده مدیران شرکت در سطح جامعه، دید وسیعتری را برای مدیران به منظور برنامه ریزی های بهتر در آینده ایجاد کند.

صادق آبادی با بیان اینکه جامعه هدف شرکت ملی پالایش و پخش بسیار بزرگ است، افزود: طبیعی است افرادی باید در روابط عمومی باشند که با جنبه های فعالیت شرکت آشنایی خوبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه فعالیت در روابط عمومی و کنترل فضای مجازی و پاسخگویی کار سختی است، گفت: خانم اسماعیلی با تمام توان و دلسوزی برای شرکت ملی پالایش و پخش و همچنین صنعت نفت کار کردند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه فعالیت های مثبتی از جمله تثبیت فاز اول، افتتاح فاز 2 و 3 پالایشگاه ستاره خلیج فارس و همچنین پروژه های مهمی از قبیل ارتقاء کیفیت فرآورده های نفتی دربرخی پالایشگاه های کشور در دوره فعالیت خانم اسماعیلی اطلاع رسانی شد، برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

صادق آبادی افزود: با تجارب جدیدی که خانم اسماعیلی در حوزه ارتباط با مردم دارد اطمینان دارم در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز منشاء خیر خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در نشست‌های تعالی شرکت، جبهه های جدیدی برای روابط عمومی تعریف شده است، افزود: رییس جدید روابط عمومی یکی از نیروهای جوان و نخبه صنعت نفت است و امیدواریم با  تجربه، توان تحصیلی و علمی بالایی که دارد در فعالیت های جدید موفق باشد.

در ادامه زیبا اسماعیلی رییس سابق روابط عمومی از همه مدیران و همکارانی که در طول 20 ماه فعالیتش در روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش وی را در تحقق اهداف این واحد یاری رساندند، قدردانی کرد.

رییس جدید روابط عمومی نیز در ادامه ضمن قدردانی از مهندس صادق آبادی بابت اعتماد و حسن نظر ایشان در این انتخاب، گفت: امیدوارم با تلاش شایسته و با کمک همکاران روابط عمومی و تعامل سازنده با سایر مدیران صنعت، وظایف و ماموریت های محوله را  به نحو احسن انجام دهم.

مهدی اسماعیلی افزود: اگر موفقیت را به صورت زنجیره در نظر بگیریم، روابط عمومی حلقه انتهایی زنجیره محسوب می شود که اگر کارایی لازم را نداشته باشد، آن زنجیره ناکارآمد جلوه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: روابط عمومی اداره ای تخصصی در هر شرکت است که با پردازش و تحلیل درست اطلاعات دریافتی و تولید محتوای مناسب، شناسایی و تشخیص جامعه هدف و ذینفعان و در نهایت انتقال به موقع تحلیل ها می تواند تکمیل کننده زنجیره موفقیت یک شرکت باشد.

منبع: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی