10:09

1403/02/19

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

سرمایه گذاری در منابع انسانی یک سرمایه گذاری زیر ساختی است

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به اهمیت انسان در هر سیستمی گفت: منابع انسانی راس یک سازمان است وهرگونه هزینه در این بخش در واقع یک سرمایه گذاری زیر ساختی است.

به گزارش “نوای صنعت“، مهندس کمال زاده در دیدار با مدیریت و پرسنل واحد منابع انسانی ضمن بیان اهمیت افزایش عزت نفس در پرسنل گفت: باید برای ارتقای عزت نفس در همه سطوح سازمان برنامه داشته باشیم و واحد منابع انسانی یکی از واحدهایی است که می تواند روی این موضوع فکر کند و راهکار بدهد.

ایشان با اشاره به ترکیب منابع انسانی با آموزش در شرکت فولادآلیاژی، این ترکیب را یک حرکت مبارک دانست و افزود: ترکیب واحد آموزش و منابع انسانی می تواند یک هم افزایی خوبی در سیستم ایجاد کند و حتما اثرات و خروجی های مفیدی برای سیستم دارد.

کمال زاده بها دادن به آموزش را در جهت کاهش مشکلات موثر دانست وگفت: اگر به آموزش بها دهیم خیلی از ناهنجاری ها کاهش می یابد و هر چه در بخش آموزش هزینه شود در واقع چندین برابر بازدهی خواهد داشت و نگاه ما به بخش آموزش نگاه هزینه ای نیست و در واقع آن را سرمایه گذاری می دانیم، زیرا با آموزش می توانیم خیلی از مسیر ها را هموار کنیم.

وی در ادامه خطاب به مدیریت و کارشناسان واحد منابع انسانی گفت: از فعالیت هایی که تاکنون داشته اید تشکر می کنم ولی من به جهت نیروهای کارامدی که در واحد منابع انسانی شرکت حضور دارند و با توجه به شناختی که از مدیریت خوب آقای استادی سراغ دارم، سطح توقع ام از این واحد خیلی بالا رفته است و انتظار دارم این واحد محور تحول در شرکت شود و فرهنگ سازی کند.

کمال زاده افزود: هر سازمانی چند بال دارد که منابع انسانی یکی از بال های مهم آن است و نقش مهمی در فرهنگ سازی دارد.

گفتنی است در پایان این جلسه که به منظور آشنایی و تبادل نظر مدیر عامل با کارشناسان حوزه منابع انسانی برگزار شد هر یک از حاضران در دقایقی به معرفی کوتاه خود پرداختند.

منبع:روابط عمومی شرکت فولادآلیاژی ایران