09:11

1403/01/30

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

در نشست تعاونی های شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد مطرح شد: تاکید عسکری بر تقویت تعاونی ها

نشست تعاونی های شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد با حضور مدیرعامل  و معاونین صندوق برگزار گردید. به گزارش مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد، محمد جواد عسکری در سخنانی در این نشست با تاکید بر اینکه تفکر تقویت تعاونی ها را حتما اجرا خواهیم کرد اظهار داشت: در یک سال و چند […]

به گزارش آژانس رویدادهای مهم صنعت ” آوای صنعت ”،  محمد جواد عسکری در سخنانی در این نشست با تاکید بر اینکه تفکر تقویت تعاونی ها را حتما اجرا خواهیم کرد اظهار داشت: در یک سال و چند ماه گذشته نیز با همین تفکر حرکت کردیم.

عسکری با تاکید بر لزوم داشتن تفکر آینده نگری توسط تعاونی های شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد عنوان کرد: مدیران تعاونی ها با آینده نگری و برنامه ریزی لازم می توانند قطعا شرایط بهتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعاونی ها باید خدمات بهتر و با کیفیت مطلوب تری به بازنشستگان ارایه نمایند تاکید کرد: تلاش می کنیم در طول سال، نشست های مستمری با تعاونی های صندوق برگزار کرده و وضعیت آنان را بررسی نمائیم.

عسکری ادامه داد: ما نباید فقط بر تعاونی های مصرف تکیه کرده بلکه باید در جهت تقویت سایر تعاونی ها حرکت کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد اظهار داشت: باید بازنشستگان را تکریم نمائیم. این عزیزان خانواده معنوی ما هستند. باید با برنامه ریزی های لازم به گونه ای عمل کنیم که بازنشستگان و خانواده های این عزیزان عایدی مناسبی از تعاونی ها داشته باشند.

گفتنی است در این نشست، مدیران و نمایندگان تعاونی های شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد در سخنان جداگانه ای ضمن ارایه گزارشی از وضعیت تعاونی ها  از حمایت های مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد جهت حمایت و تقویت تعاونی ها قدردانی نمودند.

منبع: صندوق بازنشستگی فولاد