07:54

1403/02/29

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

بیش از ۸۰ درصد نفت‌گاز استان گیلان، یورو۴ است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با اعلام اینکه روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز در دو بخش نیروگاهی و غیرنیروگاهی در استان عرضه می شود، توزیع نفت‌گاز یورو۴ در بخش حمل و نقل استان را ۸۱ درصد عنوان کرد.

به گزارش ” آوای صنعت ”، علی اصغر عباسی افزود: توزیع نفت‌گاز یورو ۴ از مهر ماه سال گذشته در جایگاه‌های منتخب استان گیلان آغاز شده است.

وی با اشاره به روند افزایش زیرساخت‌های لازم در این زمینه اظهار کرد: افزایش جایگاه‌ها از 4 جایگاه به ۱۲ باب در مرداد ماه امسال و همچنین ۶۰ باب در نیمه اول مهر ماه امسال، نشان از رشد قابل توجه جایگاه‌های عرضه کننده سوخت با استانداردهای یورو۴ در سطح استان دارد.

این مقام مسئول با بیان این خبر که سه مخزن از مخازن انبار نفت شهید بهمنی مقدم رشت مشمول تغییر کاربری از ذخیره سازی نفت‌گاز معمولی به نفت‌گاز یورو ۴ شده است، گفت: با تمهیدات انجام شده از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، ارسال نفت‌گاز یورو۴ به منطقه گیلان که قبلاً از مبادی تامین و از طریق نفتکش انجام می شده، از هفته گذشته به صورت رسید و دریافت از خط لوله انتقال فرآورده انجام می شود و تاکنون نیز ۱۷میلیون لیتر نفت‌گاز یورو۴ از این طریق دریافت شده است.

منبع:شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی