12:12

1403/04/11

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

‎مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲، با حضور اکثریت سهامداران، حسابرس مستقل و بازرس قانونی و همچنین نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار روز چهارشنبه ۶ تیرماه سال ۱۴۰۳ در محل هتل لاله تهران به صورت حضوری و پخش آنلاین برای اطلاع کلیه سهامداران شرکت به ریاست دکتر قائمی راد نماینده شرکت سرمایه گذاری توسعه معاون و فلزات برگزار گردید. ‎

‎به گزارش نوای صنعت،  ‎در ابتدا مجمع گزارش مدیرعامل شرکت در رابطه با عملکرد و سپس گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت در خصوص صورتهای مالی برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ قرائت گردید .

‎ایمان عتیقی مدیر عامل شرکت ضمن بیان عملکرد و دستاوردهای شرکت در سال ۱۴۰۲ و ارائه برنامه ها و شاخص های عملکردی شرکت از زحمات کلیه کارگران و کسانی که منجر به این عملکرد در سال گذشته شده اند تشکر نمود. ‎در ادامه جلسه مجمع ، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مطرح و بررسی شد. ‎در مجمع عمومی عادی سالانه کگل با رأی حداکثری سهامداران، صورت های مالی تصویب و مقرر گردید ۸۳ درصد سود انباشته سال مالی ۱۴۰۲بین سهامداران تقسیم شود .

همچنین سایر موارد در دستور مجمع به تصویب رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *