10:06

1403/02/13

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

بانک کشاورزی در تقویت اقتصاد کشور و حمایت از تولید داخلی تلاش می کند

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت:عظمت ،ایثار و فداکاری شجره طیبه بسیج که توسط رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذاری شد، به حدی است که قابل توصیف وتحسین نیست.

به گزارش”نوای صنعت“، روح اله خدارحمی صبح روز شنبه دوم آذرماه در دیدار با بسیجیان این بانک به مناسبت هفته بسیج، با اشاره به نقش روحیه و همت بسیجیان سرافراز در خنثی کردن توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد؛بسیج سرافراز در مقابل دشمنان  مستحکم تر از همیشه باشد و با گسترش فرهنگ بسیجی از کیان کشور و بانک دفاع کند.

وی بابیان اینکه تکیه برمنابع داخلی باید به عنوان راهبرد اصلی مقابله با تحریم ها و مصون سازی و تاب آوری اقتصاد کشوردر مقابله با تهدیدهای دشمنان باشد و سرلوحه فعالیت های ما قرار گیرد افزود:فعالیت های بانک کشاورزی در این حوزه به تقویت بنیان های تولید داخلی می انجامد و با توجه به ماهیت کاری که انجام می دهیم، در خط مقدم اجرای اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی اقتصاد کشور در مقابل بحران ها هستیم.

بر اساس این گزارش،پیش از سخنرانی مدیرعامل بانک کشاورزی محمد صدیق فرمانده حوزه مقاومت بسیج این بانک عملکرد و برنامه های این حوزه را در هفته بسیج تشریح کرد.

منبع:بانک کشاورزی