05:31

1403/02/30

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

ادغام بانک‌های نظامی در بانک سپه، مراحل پایانی را طی می‌کند

مدیر شعب بانک سپه استان زنجان گفت: برای ادغام بانک‌های نظامی در بانک سپه از مدل استاندارد جهانی استفاده شده که هفت مرحله دارد و تاکنون چهار مرحله به اتمام رسیده و وارد مرحله پنجم شده است.

به گزارش”نوای صنعت“، سعید محمدی‌دوست روز شنبه اظهار داشت: ادغام بانک‌های نظامی شامل قوامین، انصار، مهر اقتصاد، کوثر و حکمت ایرانیان با تصمیم سران قوای سه‌گانه و پس از تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی و ابلاغ به ستاد کل نیروهای مسلح به بانک سپه ماموریت داده شده است.

وی با بیان اینکه اتفاق خاصی نخواهد افتاد و مردم به یکباره شاهد ادغام خواهند بود، تصریح کرد: این ادغام به نحو احسن، بدون حاشیه، منطقی، حرفه‌ای، در آرامش کامل و به دور از هرگونه هیجان و احساس، پیش می‌رود.

محمدی‌دوست خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در سردرب تمام بانک‌های نظامی در سراسر کشور نوشته شده «وابسته به بانک سپه» و تابلوی واحد بانک سپه ظرف چند روز آینده در سردرب این واحدها نصب خواهد شد.

وی افزود: منابع مالی و انسانی قابل توجهی با این ادغام، متوجه بانک سپه خواهد بود اما این ادغام را فرصتی برای ارائه خدمات بیشتر و مطلوب‌تر به جامعه می‌بینیم.

محمدی‌دوست با بیان اینکه شمار شعب بانک سپه در استان زنجان پس از ادغام به ۵۵ خواهد رسید، گفت: بانک سپه در چند شهرستان، شعبه نداشت که این یک ضعف بود اما با ادغام، شعب بانک سپه در این شهرستان‌ها نیز مستقر خواهد شد.

وی افزود: بانک سپه به عنوان بانک دولتی و قدیمی، تکالیف و وظایف خود را به نحو احسن انجام خواهد داد.

محمدی‌دوست اظهار داشت: امروز بیش از ۸۰ درصد سهام بانک‌های نظامی به بانک سپه منتقل شده و از اعضای هیات‌مدیره بانک سپه نیز در آن بانک‌ها مستقر شده‌اند.