10:03

1403/05/06

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی:اطلاع‌رسانی به‌موقع مانع سیاسی شدن مسئله آب در کشور می‌شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: امروز دشمنان ما می‌خواهند با سیاسی کردن مسئله آب به نقشه شوم خود جهت تقسیم ایران تحقق ببخشند که در همین راستا وظیفه رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها اطلاع‌رسانی به‌موقع و صحیح از اقدامات و دستاوردهای حوزه آب است.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم صنعت ” آوای صنعت ”، “محمد علایی” امروز در “نشست هم اندیشی رسانه و نیرو” که در سالن اجتماعات شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه مدیران آبی همیشه از عدم توجه دولت، مجلس و مردم در پیشبرد اهداف سازمانی و اقدامات خود شکایت می‌کنند، درحالی‌که باید به‌جای پاک کردن صورت مسئله به‌دنبال راه حل جدی بود.

وی با بیان اینکه ما اعتقاد داریم اگر دولت، مجلس یا مردم همکاری و همراهی لازم را ندارند به این دلیل است که مدیریت آب استان نتوانسته به خوبی اهمیت موضوع را به آنها بشناساند، افزود: امروز مهم‌ترین مسئله کشور بحث تامین آب است و اگر مردم قدردان آب نیستند در اطلاع رسانی موفق عمل نکرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی ادامه داد: خوشبختانه ما با تغییر این رویکرد و با سرلوحه قرار دادن راه حل یابی به جای پاک کردن صورت مسئله توانستیم بحث همیاران آب را با دستورالعمل وزارت نیرو و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان تدوین و تصویب کنیم.

وی با بیان اینکه هدف مدیریت آبی استان خراسان رضوی به صفر رساندن اضافه برداشت آب در بخش‌های مختلف صنعت و کشاورزی است، عنوان کرد: در این خصوص باید مدیریت همزمان عرضه و تقاضا شکل بگیرد، خوشبختانه در این خصوص فضای کاری استان خراسان رضوی از انسجام بالایی برخوردار است و تمام دستگاه‌های اجرایی استان پای کار هستند.

علایی با اشاره به اینکه مدیران موظف هستند در حوزه کاری خود پاسخگو بوده و شفاف عمل کنند، ابراز کرد: تفاوت مدیر ضعیف و قوی در فعالیت و عملکرد روابط عمومی آن خلاصه می‌شود که بر اساس آن مدیریت می‌تواند دستاورد مثبت و خوبی در حوزه کاری خود داشته باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی با قدردانی از جایگاه خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و با اشاره به اینکه بخش مهمی از اقدامات بر اساس پیگیری‌های قانونی، مدنی و اصولی خبرنگاران انجام شده است، تاکید کرد: اگر پیگیری‌های خبرنگاران نبود مسئله کشف رود، پساب و طرح همیاران آب شکل نمی‌گرفت و برطرف نمی‌شد.

منبع: وزارت نیرو(پاون)