07:31

1403/05/06

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

لزوم تربیت کاردان و تکنسین در حوزه های فنی/آموزش های تخصصی نیاز آینده صنایع است

به گزارش”نوای صنعت“، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان گفت: تربیت نیروی انسانی با توجه به نیازهای صنایع در آینده الزامات شهرستان پارسیان است.

سید علی اصغر علامه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید و هفته بیان داشت: هدف از بازدید از هنرستان روستای بهده و دبیرستان شبانه روزی توجه به امر آموزش و تریبت نیروی انسانی از دوران متوسطه تا دانشگاه است.

وی عنوان کرد: طی سه سال اخیر سرعت توسعه در منطقه ویژه پارسیان شتاب گرفته است، آغاز عملیات اجرایی چهار مجتمع پتروشیمی، یک مجتمع فولادی و فعالیت 40 پروژه زیرساختی و سرمایه گذاری در این منطقه نیازمند تامین نیروی مورد نیاز متخصص بومی است.

علامه اظهارداشت: اولویت پیمانکاران و سرمایه گذاران در منطقه ویژه تامین نیروی انسانی متخصص و بومی در پارسیان است. با رونق فعالیت های منطقه ویژه در دوران ساخت و دوران بهره برداری به نیروهای متخصص، تکنسین، کاردان و بالاتر متناسب با صنایع مستقر نیاز داریم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان اذعان داشت: در راستای مسئولیت های اجتماعی سرمایه گذاران و پیمانکاران مستقر در منطقه ویژه باید از امروز به فکر تربیت نیروهای متخصص بومی در شهرستان و استان باشند.

منبع: روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان