خدمترساني و رضايتمندي اربابرجوع بايد در بهترين سطح ممكن صورت گيرد، زيرا با توجه به موقعيت جغرافيايي و سردسير بودن استان كردستان بايد تلاش وافر در جهت ارائه خدمات مستمر و مداوم به مردم صورت گيرد.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم صنعت ” آوای صنعت ”، علي نقدي رئيس حسابرسي داخلي شركت ملي گاز ايران در بازدید از شرکت گاز استان کردستان ضمن بیان مطلب فوق، اظهار کرد: خدمترساني به مردم مناطق محروم استان كردستان عبادت است و از تمام زحمات و تلاش هاي كاركنان شركت گاز استان كردستان كه در امر خدمت رساني به مردم شريف استان بخصوص مناطق مرزي از هيچ تلاش و كوششي دريغ نکردند، تشكر و قدرداني می کنم.
این مقام مسئول با اشاره به اقدامات خوب شركت گاز استان كردستان در سطح استان، گفت: با توجه به گزارش ارائه شده مديرعامل شركت گاز استان كردستان، اين شركت در زمينههاي مختلف از طراحي شبكه گرفته تا تعميرات اورهال و راهاندازي هیترهاي استان، تحليل شبكه هاي گازرساني و … اقداماتي انجام داده كه صرفه جويي مالي را به دنبال داشته كه اين امر جاي تقدير و تشكر دارد.
رئيس حسابرسي داخلي شركت ملي گاز ايران در پايان سخنان خود به اهداف، وظايف و دامنه فعاليت واحد حسابرسي داخلي اشاره كرد و افزود: شناسايي و مديريت ريسك، تعامل با گروههاي مختلف راهبردي شركتها، حصول از صحت، قابل اعتماد و به موقع بودن اطلاعات مالي، آشنايي كاركنان با خط مشيها، قوانين و مقررات، حصول اطمينان از قابليت برنامه ها، طرح ها، اهداف و حصول اطمينان از كيفيت و بهبود مستمر فرآيندهاي كنترلي شركت از مهمترين وظايف و دامنه فعاليت هاي حوزه حسابرسي داخلي شركت ملي گاز ايران است.
لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه احمد فعلهگری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اقدامات این شرکت در سطح استان را تشریح کرد.
منبع:شرکت ملی گاز