10:17

1403/05/06

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

حضور پرشور هیات تجاری خارجی در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

حضور پرشور هیات تجاری خارجی در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان  تاکنون هیات های تجاری از 8 کشور میهمان نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان خواهند بود.

به گزارش”نوای صنعت“، حضور هیات های تجاری از کشورهای هدف،  بستر مناسبی برای گفتگو و مذاکره فعالان حوزه صنعت ساختمان، ایجاد کرده و می تواند زمینه افزایش تولید و گسترش صادرات و خدمات فنی و مهندسی و تولیدات این صنعت را فراهم کند.

تاکنون هیات های تجاری از ۸ کشور میهمان نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان خواهند بود.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان  میزبان هیات های تجاری از کشورهای عراق، سوریه، سوئد، افغانستان، ترکیه، آذربایجان، روسیه و قزاقستان خواهد بود.

به گفته دبیر اجرایی نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان، امسال نمایشگاه رویکرد علمی را از مهمترین محورهای اصلی خود قرار داده است، با توجه به مباحث جدید در صنعت ساختمان و با هدف رسیدن به خودکفایی و رونق تولید و بالا بردن سطح علمی فعالان اجرایی در صنعت پیشران کشور  با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران ثبت نام ۲دوره آموزشی یکساله MBA و DBA در حوزه تخصصی صنعت ساختمان، همزمان با آغاز نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان شروع و در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران به کار خود پایان خواهد داد.

همچنین در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، با توجه به نیاز جامعه مهندسان کشور، مقرر شده دوره های آموزشی ارتقاء پایه نظام مهندسی HSE و  BIM با همکاری دفتر مقررات ملی ساختمان در طول ۴روز نمایشگاه برگزار شود. خاطر نشان می شود، حضور استارت آپ ها و شرکت های نانویی و دانش بنیان از جمله مهمترین اهداف نمایشگاه ساختمان امسال است.

براساس آخرین آمار تاکنون حضور ۹۵۰ شرکت داخلی و خارجی در ۲۴ گروه کالایی در مساحتی بالغ بر ۷۶۰۰۰هزار متر مربع از تاریخ ۶ تا ۹ مردادماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران قطعی شده است.

منبع: اتاق تعاون ایران