10:16

1403/05/06

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر منطقه تهران

مراسم تکریم و معارفه مدیر منطقه تهران با حضور مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مدیر عملیات، جمعی از مدیران ستاد و منطقه تهران و همچنین رئیس انجمن صنفی جایگاهداران، نماینده‌های شرکت‌های حمل و نقل و مالکان جایگاه‌های سوخت برگزار شد.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم صنعت ” آوای صنعت ”،  مدیر عامل شرکت ملی پخش در این مراسم از زحمات و تلاش بی وقفه مدیر سابق منطقه تهران(کرامت ویس کرمی) تقدیر و اذعان کرد: بدون شک تهران به عنوان پایتخت ایران دارای شرایط ویژه‌ای است و همکاری و تعامل همه جانبه درون و برون سازمانی در ارتقاء عملکرد و اعتلای اهداف منطقه بسیار حائز اهمیت است.

امیر وکیل زاده افزود: در حال حاضر و در شرایط حساس فعلی از تمام زیرساخت‌های شرکت جهت دریافت فرآورده و توزیع روزانه سوخت در مبادی صادراتی و مصارف داخلی بهره‌برداری حداکثری می شود.

کرامت ویس کرمی (مدیر سابق منطقه تهران) نیز در این نشست، از منطقه تهران با یک هزار و ۵۰۰ نیروی انسانی، چهار انبار ذخیره سازی، ۱۳ ناحیه و ۵۲۰ جایگاه عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی به عنوان بزرگترین منطقه عملیاتی شرکت ملی پخش یاد کرد و افزود: سوخت‌رسانی پایدار و بی‌وقفه در استان تهران حاصل تلاش و کوشش خستگی ناپذیر کارکنان منطقه و همیاری ناوگان بزرگ حمل و نقل با بیش از یک هزار راننده و مالک جایگاه‌های سوخت است.

سپس مدیر جدید منطقه تهران (ابراهیم توسلی) نیز از حضور در منطقه و همکاری با کارکنان ابراز خرسندی کرد و گفت: ما امانت‌دار مجموعه صنعت نفت هستیم و امید است در کنار هم بتوانیم گام‌های مهم و موثری در راه اعتلای مجموعه برداریم.

گفتنی است، در حال حاضر با صدور حکمی از سوی مدیرعامل، کرامت ویس‌کرمی به عنوان مدیر تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منصوب شده است.

منبع: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی