04:06

1403/05/06

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

از همکاران فعال منطقه اصفهان در امدادرسانی به هموطنان سیل زده کشور تقدیر شد

با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در اصفهان از 21 همکار فعال در امداد رسانی به هموطنان سیل زده کشور تقدیر بعمل آمد.

به گزارش آژانس رویدادهای مهم صنعت ” آوای صنعت ”،  در ابتدای این مراسم که فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان صنعت نفت اصفهان نیز حضور داشت مهندس سیاوش اورنگی مدیر منطقه طی سخنانی پایگاه مقاومت بسیج منطقه اصفهان را از پایگاه های فعال در بین مناطق 12 گانه شرکت برشمرد و گفت: همکاران بسیجی منطقه اصفهان در تمامی عرصه ها، چه در حوزه ماموریت شرکت و چه خدمت رسانی به هموطنان آسیب دیده از بلایای طبیعی، با احساس مسئولیت، فعال بوده و خدمات تاثیرگذار و ارزشمندی ارائه كردند.

اورنگی تمامی عرصه های کشور بخصوص اقتصاد را نیازمند تفکر بسیجی دانست و در پایان افزود: تمام قد در خدمت بسیج هستم و امیدوارم آنقدر خوب کار کنیم که وقتی اسم بسیجی آورده می شود بعنوان یک الگو مطرح شود.

در ادامه حسین حیدری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ضمن تبریک دهه کرامت و مناسبت های این ایام و ابلاغ سلام مدیر عامل شرکت خطاب به همکاران منطقه، انتصاب مهندس اورنگی را تبریک گفت و افزود: وی از نیروی توانمند، دلسوز و علاقمند به بسیج است که در تمامی حوزه های فرهنگی، اجتماعی و غیره پیگیر امور بوده و فرصت مناسبی تا از توانمندی ایشان در راستای توسعه علمی و پژوهشی بسیج استفاده شود.

وی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران را در عرصه کار جهادی، فعالیت های اجتماعی و خدمت رسانی به مردم پیشتاز دانست و گفت: طی حوادث اخیر بیش از 170 تُن ملزومات مورد نیاز مردم از طریق بسیج این شرکت در بین مردم حادثه دیده توزیع شد که منطقه اصفهان بخصوص در امداد رسانی به مردم منطقه زلزله زده سرپل ذهاب و مردم سیل زده استان لرستان خوش درخشید.

در ادامه این برنامه کریم بهمنی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج منطقه گزارشی از اقدامات این پایگاه طی شش ماه اخیر ارائه کرد و تعامل و همدلی تمامی واحدهای فنی، عملیاتی و ستادی با بسیج در کنار حضور فعال اعضاء را عامل موفقیت این پایگاه برشمرد.

سپس از 21 همکار فعال منطقه در امداد رسانی به هموطنان سیل زده تقدیر شد.

منبع:شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران