15:07

1403/01/31

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

نشست مشترک مدیر شعب بانک تجارت خوزستان با مدیر عامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب

مديركل بانک های تجارت استان خوزستان و مدير عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در نشستي در خصوص افزايش همكاري هاي مشترک في مابين به تبادل نظر پرداختند.

به گزارش “نوای صنعت“، در اين ديدار كه روز دوشنبه (21 فروردین 1402) با حضور مدير كل بانك‌هاي تجارت استان خوزستان، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیر مالی، مشاور و نماینده تام الاختیار مدیرعامل و تعدادی از مدیران ارشد بانک تجارت به میزبانی مناطق نفت‌خیز جنوب در دفتر مدیرعامل برگزار شد طرفین بر تداوم و افزایش همکاری فی‌مابین تاکید کردند.

مهندس علیرضا دانشی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ضمن برشمردن معضلات و کاستی های انباشت شده استان خوزستان ریشه مشکلات را عدم فرهنگ سازی و نگاه کارشناسی قلمداد نمود و تاکید کرد: انتظار می‌رود اعتبارات بانکی طبق برنامه‌ریزی کارشناسی در حوزه زیرساخت‌های کلان استان هزینه شود تا عامه مردم از منافع آن بهره‌مند گردند.

وی افزود: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب آماده همکاری و تعامل درباره مباحثی است که مغفول مانده است و برون‌داد تجمیع و تضارب افکار و اندیشه‌ها با پشتوانه کارشناسی، یقینا محتوای کیفی و اثرگذار خواهد بود.

در ادامه این نشست مهندس صفرعلی رئیسی مشاور و نماینده تام‌الاختیار مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در بیانی موجز یکی از معضلات عمده استان را، فکر و رفتار جزیره ای ذکر کرد و افزود: رسیدگی ویژه و تامین منافع برای یک مجموعه(جزیره) باعث کاهش منابع برای دیگران خواهد بود و این ناهنجاری آثار سوئی برجای خواهد گذاشت، لذا ضرورت نگاه جامع، کلان و همه جانبه، وجوب توزیع منابع به صورت متوازن را بیش از پیش آشکار می‌سازد.

مهندس رئیسی ادامه داد: چنانچه هدف اعتلا و آبادانی استان باشد، مسئولین می بایست به گونه ای برنامه‌ریزی نمایند که از ظرفیت‌های بالقوه استان همچون چهره‌های فرهنگی ملی و بعضا بین‌اللملی استان به صورت بهینه بهره‌مند گردند و امیدواریم نسل‌های بعد با اندیشه ای مترقی، با استفاده از همه ظرفیت ها آینده ای روشن برای استان و منطقه رقم بزنند.

در اين نشست غلام رضا پرستش مدير كل بانك‌هاي تجارت استان خوزستان نيز بر آمادگي بانك‌هاي تجارت استان در خصوص به کار گیری تمامی ظرفیت مجموعه بانك تجارت در اعتلا و توسعه استان خوزستان همچنین تعامل و هم اندیشی با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تاکید كرد.