12:30

1403/02/06

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

مهندس ناصری: بازنشستگی در صنعت نفت، باز ایستادن با جوانان و انتقال تجربه به سازمان است

آئین تجلیل از 301 بازنشسته شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و دو شرکت بهره برداری مارون و کارون یکشنبه 13 آذر در مجموعه فرهنگی امام رضا(ع) شهرک نفت برگزار شد.

به گزارش “نوای صنعت“، سرپرست این شرکت در حاشیه مراسم، بازنشستگی در صنعت نفت را دارای تعریفی متفاوت دانست و گفت: این مرحله در واقع باز ایستادن و همراهی جوانان شاغل در شرکت و  انتقال تجارب ارزشمند برای پشتیبانی سازمان است.

مهندس قباد ناصری با اشاره به سخنرانی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این مراسم، حضور همکاران بازنشسته و تسهیم دانش فنی یا تجربه عملیاتی با سایر کارکنان در حال کار را یک اتفاق”مبارک” ارزیابی کرد و اظهار داشت: یکی از راهکارهای موثر و کم هزینه (از نظر زمانی) در راستای ارتقاء سطح کارآمدی سازمان، همین حضور همکاران بازنشسته و تبادل تجارب است؛ ما هم استقبال کرده و این تعامل را تسهیل خواهیم کرد.

وی در پایان، آغاز فصل بازنشستگی 42 نفر از کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون را تبریک گفت و ضمن تقدیر از آنان، ابراز امیدواری کرد این سرمایه بزرگ که حدود نیم قرن سابقه دارد، به عنوان الگوی تلاش و عزم جهادی برای ایرانی قوی تر  و آینده ای درخشان تر مدنظر جوانان قرار گیرد.