22:22

1403/01/09

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

با نوآوری و همفكری بر تحریم‌ ها پیروز می‌شویم

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در پارک علم و فناوری خوزستان تاکید کرد.

به گزارش “نوای صنعت“، مهندس علیرضا دانشی در نشست با شرکت های دانش بنیان فعال در پارک علم و فناوری خوزستان اظهار کرد: باید با شرکت های دانش بنیان قراردادهای پایدار داشته باشیم اما به شرط آنکه این شرکت ها تولیدات نوآورانه داشته باشند و با خیال آسوده و در آرامش بتوانند ایده های خود را پرورش داده و به تولید برسند.

وی ادامه داد: در بحث های پژوهش شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به اقدامات گسترده‌ای انجام داده است اما انتظار داریم این اقدامات انفجاری و موثر برای صنعت نفت نیز اثرگذاری محسوس داشته باشد.

مهندس دانشی تصریح کرد: امیدواریم با اقدامات و همکاری هایی که میان شرکت های دانش بنیان و شرکت های نفتی انجام می شود بتوانیم تحریم ها را پشت سر بگذاریم و ما می توانیم که این کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: راه شکستن تحریم ها رسیدن به مرز دانش است و در این زمینه باید آنقدر کار کنیم که دشمنان مأیوس شوند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: با نوآوری و همفکری می توانیم بر همه محدودیت ها که دشمنان نظام اسلامی بر ما تحریم کرده‌اند پیروز شویم.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پایان با اشاره به شرکت های دانش بنیان فعال در پارک علم و فناوری خوزستان گفت: پارک علم فناوری خوزستان در مدت زمان سه ساله باید پارک علم و فناوری درجه یک کشور شود و ما از شرکت های فعال در پارک در حوزه صنعت نفت حمایت خواهیم کرد.