12:46

1403/01/10

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

بانكداری ديجيتال ابزاری در ارائه خدمت بهتر به مشتريان

دكتر حسين مهري مديرعامل بانك صنعت و معدن در نشست هم انديشي با مديران استاني اين بانك گفت : با مشاركت فعال تمامي اركان بانك در صف و ستاد درصدد برقراري ارتباط مؤثر با مشتريان و نيازسنجي صحيح آنان هستيم تا با تلفيق بانكداري ديجيتال و شركتي از مزيت هاي خود در ارائه خدمات مطلوب استفاده كنيم.

به گزارش ” آوای صنعت ”،  وي افزود: تكريم مشتريان و احترام به آنها در كنار ارائه خدمات تخصصي مهم ترين ويژگي بانك صنعت و معدن است.

مديرعامل بانك صنعت و معدن ادامه داد: در شرايطي كه تحريم ظالمانه، بر فرايند اعطاي تسهيلات به صنعتگران و توليد كنندگان كشور تاثير نامطلوبي گذاشته است اين بانك با استفاده از بانكداري شركتي در مسير بهبود خدمات ارائه شده گام بر مي دارد.

دكتر مهري خاطر نشان ساخت : ضرورت دارد ارتباط شعب با سرپرستي استان و با ستاد مجدداً تعريف شده و شفاف سازي در اين خصوص صورت گيرد تا مديران ارشد و اجرايي بتوانند در برابر مسؤلان پاسخگو باشند.

وي خاطرنشان كرد: مشتريان ما، صنعتگران و كارآفرينان بزرگ كشور هستند كه نياز به خدمات خاص دارند؛ ارتقاء سطح خدمات ، كاهش زمان دستيابي مشتريان به آن و شفاف سازي امور سبب ايجاد رضايت و گسترش همكاري آنان خواهد شد.

حسين عسكري عضو هيأت مديره اين بانك دراين نشست ضمن اشاره به مأموريت، چشم انداز و استرات‍ژي بانك طبق برنامه راهبردي به تبيين مفهوم حرفه اي گري در بانكداري پرداخت و گفت: سازماني به صورت حرفه اي عمل مي كند كه از نيروي انساني حرفه اي برخوردار باشد و براي نيل به اين هدف به مديران حرفه اي نياز دارد كه مجهز به دانش روز بوده، خلاق و ارزش آفرين باشند.

وي تأكيد كرد: وظيفه مديران اين است كه مهارتهاي حرفه اي و فرهنگ سازماني را توسعه دهند و اعتماد را كه سنگ بناي مديريت است در سازمان افزايش داده و اين اعتماد را در مشتريان نيز بوجود آورند تا سبب ايجاد حس تعلق در آنان شود.

حسين عسكري يادآور شد: مديريت ارتباطات محور فعاليت مديران استاني و رؤساي شعب است و براي ايجاد يكپارچگي بايد از هنر تعامل با كاركنان و مشتريان بهره ببريم و قبل از ارائه راه حل و مشاوره بايد درك و تشخيص درستي از مشكلات و نيازهاي مشتريان داشته باشيم.

وي عنوان داشت: ايجاد ارزش افزوده، هدف اصلي بانكداري شركتي است و در كنار سبد خدمات بانكي بايستي سبد نيازهاي مشتريان نيز ايجاد شود؛ افزون بر آن براي ارائه مشاوره تخصصي سرمايه گذاري ضرورت دارد دانش كارشناسان بانك افزايش يابد .

اصغر پاك طينت عضو ديگر هيات مديره بانك صنعت و معدن در اين نشست با بيان ضرورت يافتن راه هاي مناسب براي تعامل با مشتريان تصريح كرد: وصول مطالبات از ابزارهاي مهم تجديد منابع است و هم انديشي همكاران براي ارتقاء ميزان موفقيت بانك در اين زمينه مي تواند تا حد زيادي كارگشا باشد.

منبع:بانك صنعت و معدن