17:37

1403/01/28

پایگاه خبری تخصصی صنایع، معادن و فولاد کشور

اجرای فاز اول پروژه تكمیل جاده امیدیه -جایزان آغاز شد

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از آغاز به کار عملیات اجرایی فاز اول پروژه تکمیل جاده اصلی محور امیدیه-جایزان خبر داد.

به گزارش نوای صنعت، مهندس جواد تقی زاده بیان کرد: با پیگیری کارشناسان این شرکت و همکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب فاز اول پروژه تکمیل جاده امیدیه به جایزان  شامل اجرای آسفالت لایه دوم، ایمن سازی نقاط حادثه خیز و خط کشی است  که با هزینه ای بالغ بر ۳۱۰ میلیارد ریال از محل پروژه های سرمایه ای شرکت ملّی نفت ایران، توسط شرکت آغاجاری انجام خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز به کار فاز اول و تاکید بر زمان بندی پروژه افزود: در راستای تسریع در اجرای این پروژه فاز دوم  نیز با هزینه ای بالغ بر ۶۱۰ میلیارد ریال شامل عملیات خاکی، زیرسازی، روسازی، احداث پُل ها و اَبنیه های فنی، درحال واگذاری به پیمانکار می باشد و عملیات اجرایی آن تا چند روز آینده شروع خواهد شد.

تقی زاده گفت: با تکمیل این دو فاز و بهره برداری از جاده محور امیدیه-میانکوه-جایزان علاوه بر کاهش خطرات جاده ای و افزیش ایمنی، کوتاه شدن مسافت و صرفه جویی در مصرف سوخت و زمان را متوقع خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در پایان از پیگیری و تلاش های مستمر، جهت تأمین اعتبار مورد نیاز به منظور تکمیل و راه اندازی تونل ورودی این جاده خبر داد.